maanantai 22. helmikuuta 2010

Luottavainen mieli elämän keinussa

Minulla on onni kuulua erääseen upeaan yhteisöön, joka on koonnut yhteen joukon eri puolilta Suomea olevia naisia. Osan olen tavannut useampaankin otteeseen, joitakin en koskaan kasvokkain. Tämän yhteisön jäsenet halusivat muistaa minua ja toivottaa minulle voimia taistelussa syöpää vastaan, ja antoivat minulle aivan erityislaatuisen lahjan. Saanko esitellä: Luottavainen mieli elämän keinussa.

 

  
(kuvat julkaistu Tuija Leinosen ystävällisellä luvalla)

Olen jo vuosia ihaillut nukketaiteilija Tuija Leinosen haltijahahmoja. Ihanampaa voimantuojaa ja muistutusta ystävien tuesta tällä taipaleella en olisi voinut saada. Liikutuin lahjasta aivan kyyneliin, samoin kuin kortista ja runosta, jonka voitte lukea tästä vierestä. Se pukee hyvin sanoiksi tunteitani viime aikoina, ja epäilemättä myös lähitulevaisuudessa. Mittaamattomat kiitokset vielä teille kaikille, lähellä ja kaukana.

9 kommenttia:

  1. Ihanasti muistettu ja tsempattu:)

    VastaaPoista
  2. Minulle tuli taas kylmät väreet ja kyynel silmään kun luin tekstiäsi ja sitä miten paljon haltijasta pidät. Samoin tuo Terhin runo on hyvin liikuttava. Ihanaa että voitiin antaa sinulle tällainen lahja!

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihanan lahjan sait ! Uskomattoman kaunis ja sielukas haltija ! Ihania ystäviä sinulla, ja runokin on niin liikuttava. Nämä nuket olivat mulle uusi tuttavuus, mutta laitan vinkin mieleen ja ehkä joskus pääsen näyttelyynkin vielä. : ) : )

    VastaaPoista
  4. Mikä nimi ja viesti! Sairastumisen ehdottomasti hyviä puolia on se, että hyvien ystävien arvo nousee suunnattomasti ja tällaisia hyviä tapahtumia ystävien tekojen kautta tapahtuu. Taas jaksat.

    VastaaPoista
  5. Ihana haltija, ihan niinku sie!
    Antakoon sekin paljon paljon voimia joita myös täältä kaukaa virtuaalisesti lähetän...;-)
    -A

    VastaaPoista
  6. Ihana lahja!! Sitä kun katselee huonoina hetkinä, muistaa miksi pitää taistella!!

    VastaaPoista
  7. Ihan sama kuin Anskulla, että kylmät väreet meni ja iso liikutus iski, kun luin sun tekstin ja näin Luottavaisen Mielen tuossa keinuskelemassa. <3 Hän on selvästi kotonaan. Tällaisten lahjojen antaminen tuntuu sydämessä hyvältä.

    - Napapiirin Heidi

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille haltijaani ihailleille. :) Se ilahduttaa minuakin joka kerran kun sen näen, tuonne makuuhuoneen ikkunaan sen ripustin katselemaan sisälle päin.

    VastaaPoista