maanantai 1. maaliskuuta 2010

Huomenna lääkäriin

Ainakaan en voi valittaa, että huoliani ei oteta vakavasti. Pääsen huomenna ennen sairaalapsykiatrin aikaa näyttämään kiukuttelevaa pattia lääkärille. Jos lääkäri vahvistaa omat havaintoni, edessä on todennäköisesti doketakselin vaihto CEFiin jo seuraavaksi tiputuskerraksi. Mutta huomenna se selviää.

Mieli toimii omalla tavallaan. Aiemmin olin lähinnä helpottunut siitä että en päätynyt suoraa päätä leikkauspöydälle, vaan minulla oli aikaa totutella ajatukseen rinnan poistosta. Nyt en panisi pahakseni vaikka minulle sanottaisiin että tissi lähtee sitten huomenna. Niin sitä nämä viimeisimmät käänteet ovat ajatukset kypsyttäneet ja olen ihan valmis.

8 kommenttia:

  1. Hyvä, että sait ajan! Väitetään, että tieto lisää tuskaa, mutta kyllä ne epäilykset ja epävarmuuskin tuskaa tuottavat - joten mitä pikemmin tietää, missä mennään, sitä parempi.

    VastaaPoista
  2. KITSUNELLE PALJON RUTISTUKSIA JA TERVEISIÄ PIRTSIKALTA !
    Niitä näitä ... ajattelin alussa, kun sairastuin miestäni, että menetänkö ja kaikkea muuta lapsellista - meikkä, joka on aina ajatellut järkevästi asioista jne. menin täräyttämään anopilleni, " se nyt vaan on niin, että aion kyllä jättää aviomieheni ennen kuin hän kerkiää jättämään minua " LAPSELLISTA, ÄLYTÖNTÄ, EN TUNNE EDES SANOJEN TAKANA OLIJAA ; ) nyt on kyllä jo hymy herkässä asian suhteen. Mahtoi anoppi olla aivan äimänä ; ) Selvinnyt on, että aviomies on ihmeesti hengessä mukana ja kakarat myös. Tyttäreni kutsui minua UNIIKIKSI ja äijänkäppyrä sanoi, että olen edelleen NÄTTI NAKUNA - siis luonnollisesti olen lievästi lihava jne ihan normi suomalainen nainen ja vaatteet päällä ei kukaan tiedä, että sairastan rintasyöpää (vielä ennen sytoja). Eli kotirintamalla meni loistavasti ; ) Olen saanut valtavasti voimia teistä virtuaaliystävistä - olen teidän olemassaolostanne kiitollinen ja valtavan ylpeä saadessani olla kohtalotoverinne niin kuin posi-mielessä - ymmärrätte kaiketi yskän. En ole nimittäin saanut sanotuksi live-ystäville kuin ihan läheisissä väleissä oleville. Jotenkin mulla on sellainen olo, että tulen sairaammaksi, jos kerron.
    KITSUNE, ihanaa, että pääset lääkäriin huomenna. Sinne on päästävä, ei sitä muuten mitään tiedä. Ja hyvä, että olet sinut tissin poiston kanssa. Meikkä on melkeenpä tottunut - totta hitossa se on tyhjä paikka ylävartalossa, mutta parempi tyhjä kuin sairas tissi. Ja onhan se tosi, ettei sitä muutenkaan kaikille niitä tissejä ole tullut vilauteltua, meinaan, että niillä varatisseilläkin arkielämässä pärjää.
    TOIVOTAN KITSUNELLE oikein paljon tsemppiä ja patti pois pois - myrkyllä pienemmäksi !!! tai leikattava vex !!!
    pirtsikka

    VastaaPoista
  3. Hei, vastaan Sannan puolesta ja tietysti myös omasta puolestani, että hyvin voit linkittää sytomyssykampanjaan, olisimme vain iloisia uusista virkkaajista. Saattaa olla, että Sanna on jo vastannutkin sinulle...
    olisi mukava, jos mainitsisit, että sytomyssykampanja on lähtöisin Oulusta, Seijasiskon ja Matleenan toimesta. He ovat idean äitejä ja keräävät sytomyssyjä OYKSiin (meniköhän lyhenne oikein?) Jaksamista sinulle ja perheellesi. terveisn leenah

    VastaaPoista
  4. Hyvä että sait pian lääkäriajan, odottaminen ja miettiminen on niin raskasta puuhaa. Ja tosi pian olet sopeutunut ajatukseen tissinpoistosta ! Se ei tosiaan ole ollenkaan niin kauheaa kuin voisi etukäteen luulla. Tsemppiä huomiselle!

    VastaaPoista
  5. Hyvä, että pääset niin nopeaan lääkärille.. Ei tarvitse miettiä ja pelätä pahinta! Odottaminen on tässä sairastamisessa SE pöhköin juttu!
    Pidän niin sulle peukkuja huomenna!
    ps. Saat linkittää sytokampanjan ja Oulun naisien osuus selviää mun blogista, ei tartte enemmin täällä siitä laittaa :) Pistä vaikka se meijän hieno pinkki-pipo tänne.. Passais sun blogin väreihin :), vaikket tuosta vaaleanpunaisesta niin pidäkään! Hih!

    VastaaPoista
  6. Kiitos taas tsempeistä ja peukuista teille kaikille, toivon että lähiaikoina saan kaiken peukutuksen vastineeksi kertoa tästä taudistani hyviäkin uutisia.

    scaredy-cat, ainakin olen itse ollut paljon rauhallisempi sen jälkeen kun selvisi että heti huomenna on lääkäri.

    pirtsikka, siksiköhän tuo patti kasvaakin kun olen kertonut niin monelle... :D

    leenah & Sanna, kiitos kaunis luvasta, linkitetty on Sannan blogiin kampanjan esittelyyn kuvan kera.

    betty, kun tuo patti tuntuu sanovan "tissi tai henki" niin siinä alkaa mieli olla aika notkea taipumaan sille kantille että ensimmäinen on se pienempi paha. Olen yrittänyt jonkun kerran blogiisi kommentoida mutta aika usein se antaa minulle jonkun virheilmoituksen.

    VastaaPoista
  7. Tulin kurkkimaan että joko on uutisia :)

    VastaaPoista
  8. Prognoosi, lääkärissä käyty ja raportti yllä. Et varmaan pahastu jos linkitän blogisi omaan listaani?

    VastaaPoista